wtorek, 29 maja 2012

Uscrapowani - Spotkanie II

W ostatnią sobotę miałyśmy okazję uczestniczyć w naszym II spotkaniu z cyklu Uscrapowanych. Tym razem gospodarzem była Monika  i to ona przygotowała menu. Niestety nie było na nami Edyty(Luny), ale może uda się następnym razem poscrapować w szóstkę :)

A oto nasz skład:

Monika  -gospodarz spotkania

Ala 






i ja 


 Na zdjęciu poniżej Monika udziela nam instrukcji do  przystawki - personalizowanej karty do torebek na słodkości :) 

Nasze torebeczki wyglądały tak:



Danie główne to wybuchające pudełko:


 Ali



Moniki



Żanetki



Edyty


i moje

Natomiast na deser robiłyśmy zawieszki na drzwi

Moniki

Ali

A pozostałe już w zestawach
moje


Edyty


Żanety


Początkowo planowałyśmy spotkanie na 4 godziny, jednak trwało to znacznie dłużej. Pracowałyśmy na stołach

i na podłodze


Naszym sponsorem był

a pracowałyśmy w miejscu, które udostępniło nam  Socatots




Zabawa była wspaniała! Nie nudziłyśmy się ani chwili. A takie spotkania są naprawdę przydatne, bo każda z nas ma inne sposoby i zna różne techniki, tak więc uczymy się od siebie i ładujemy pozytywną energią!

3 komentarze :

  1. widzę, że zdjęcia ładnie obrobione:) mogłam poczekać i wkleić w takiej lepszej wersji;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prace. Takie spotkanie musi być bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace stworzyłaś na spotkaniu! Pudełko imponujące - strasznie mi się spodobał centralny punkt w jego wnętrzu - świetny pomysł :) Natomiast zawieszka przepiękna, delikatna i taka elegancka - coś dla romantycznej duszy :)

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń