sobota, 24 marca 2012

O! kurczę!!

Czy u Was też jest taka cudowna pogoda?? Tak długo na nią czekałam... nie znoszę zimy... pomimo Bożego Narodzenia i śniegu, nie! nie! nie! Teraz nastał mój czas! Kiedy wstaję wcześnie rano, jest jasno (!) i aż chce się działać! Jeszcze chwilkę i będę mogła pić poranną kawę na balkonie (to mój ulubiony rytuał). Jestem też na etapie wybierania i poszukiwania pojazdu , tzn. chcę kupić rower. Już nawet umówiłam się od kwietnia na przejażdżki 2 razy w tygodniu z Koleżanką Anią. Hurraa!
Wracając do pojęcia czasu - u mnie wielkanocne przygotowania. Przewróciłam już cały dom, okna pomyte. Ale zaczął się też czas kartkowy, wiankowy i barankowy na dobre! Dostałam również zlecenie na zaproszenia ślubne. Wkrótce pokażę Wam efekty. A poniżej przedstawiam Wam kolejną karteczkę. Z kurczakiem. Pastelową.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń